Jaký typ her je pro vás ideální?

Jaký typ her je pro vás ideální?

Fantasie je vám blízká a hry jak by smet? Co takhle si vybudovat vlastní impérium či zkusit, jaký život má divoká šelma?

Pokud hledáte nějakou hru, která by vás svými možnostmi zaujala a zabavila klidně i na několik hodin, zkuste se poohlédnout po nějaké na internetu. Zadejte do vyhledávače žánry her, jenž chcete hrát a pak už si jen z daného množství vyberte tu, co vám padne do oka.

Strategie
V tomto typu hry stavíte a řídíte město a tím v podstatě ovládáte osud jeho obyvatel. Můžete také rozhodovat o financích, vztazích s ostatními zeměmi nebo třeba i to, kolik vojáků pošlete na obranu své říše. Průmysl je zde rovněž důležitý, neboť pomocí něj nejen budujete město, ale také obchodujete a tím vyděláváte peníze. Zkráceně, jedná se především o budování staveb a o tom, jak umíte hospodařit s finančními prostředky.

Adventury
Chcete-li trochu napětí, sáhněte po dobrodružných hrách. Mnohdy vás do hry vtáhne již samotný příběh a osobnost hrdiny, za něhož činíte rozhodnutí. Kromě ovládání samotné postavy sbíráte i různé předměty, které se vám budou hodit – například k opravě nějakého zařízení či k sestrojení letadla nebo i k pouhému otevření dveří. Řešíte tedy úkoly a někdy i různé hádanky proto, abyste mohli dojít ke zdárnému konci příběhu.Chcete-li trochu napětí, sáhněte po dobrodružných hrách. Mnohdy vás do hry vtáhne již samotný příběh a osobnost hrdiny, za něhož činíte rozhodnutí. Kromě ovládání samotné postavy sbíráte i různé předměty, které se vám budou hodit – například k opravě nějakého zařízení či k sestrojení letadla nebo i k pouhému otevření dveří. Řešíte tedy úkoly a někdy i různé hádanky proto, abyste mohli dojít ke zdárnému konci příběhu.

Simulátory
Pokud jste se chtěli někdy stát třeba ochrankou prezidenta, u tohoto druhu her si to můžete vyzkoušet. Simulátory obecně představují život za daný objekt, a to jakýkoliv. Chcete-li vědět, jaké to je být medvědem a lovit ryby, jděte do toho. Kromě toho je možné i sekat trávu jako sekačka, běhat po světě jako koza, stát se dinosaurem. Dáváte-li přednost něčemu více obvyklému, můžete ovládat i celou rodinu a žít jejich život. To znamená, najít si práci, přátelé a partnera. V pozdější fázi potom mít svatbu a děti nebo se věnovat svým koníčkům, jako je rybaření, vaření nebo malování. Záleží jen na vás, co budete preferovat.

Našli jste se v některé z těchto typů her? Potom si ji zkuste, a pokud ne, můžete si vyhledat jinou, která by vás oslovila.

Jak se vám obsah líbil? Ohodnoťte ho.

(Hodnocení /5 na základě hlasů)

Líbí se Vám tento obsah? Sdílejte ho.
X